Domnule….

IMI PLAC MAESTRII. IMI PLAC OAMENII PERFORMANTI IN DOMENIUL LOR.

Disciplina, ordine, perseverenta, transpiratie multa, nervi tinuti sub control,… arta!!!

Este placut sa vezi oameni  formand ECHIPA.

Ne place ce vedem dar trebuie sa vedem si munca enorma din spatele unor asemenea performante. Dorinta de a iesi bine.

MENTALITATE DE ECHIPA !   

MENTALITATE DE INVINGATORI !

MAESTRUL care a gandit TOTUL, nu se vede…, e invizibil… E vizibil prin ECHIPA… !

Am dorit sa dau si un exemplu romanesc.., nu am gasit ! Poate ma ajutati voi cu unul care sa fie de nivelul celor ce urmeaza…

NORVEGIENI……..   –  HMKG 04 Norwegian Military Tattoo

ELVETIENI…..  – Top Secret Drum Corps Edinburgh Military Tattoo 2006

AMERICANI….  – USMC Silent Drill Platoon

  

Mr. Bean ……

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Domnule….

  1. beni zice:

    in primul filmulet apare un instrument la minutul 6.31. daca poati sa-mi spui si mie cum se numeste

    Apreciază

Lasă un răspuns

