Oriunde exista iubire, …

Un tata i-a oferit fetitei sale in varsta de 12 ani o suma de bani sa tunda iarba. Suma avea sa o primeasca dupa ce iarba va fi tunsa.

Fetita s-a apucat cu mult sarg de treaba si pana seara, intreaga peluza era perfect tunsa, cu exceptia unui petic de iarba ramas intr-un colt.

Cand tatal i-a spus ca nu-i poate da banii pentruca nu a respectat intelegerea, fetita i-a raspuns ca prefera  sa uite de bani, dar nu este dispusa sa tunda si iarba din acel petic…

Curios sa afle de ce, tatal s-a dus sa verifice portiunea de gazon netunsa.

Chiar in mijlocul ierbii se afla o broasca raioasa mare.

Fetitei i se facuse mila de ea si a refuzat sa o striveasca cu masina de tuns iarba. Nu a dorit nici macar sa o deranjeze… A admirat-o doar…

 

Morala :

Oriunde exista iubire, exista loc si pentru … dezordine…

Acest articol a fost publicat în Povestiri ... cu morala. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Oriunde exista iubire, …

  1. Johannes zice:

    Si eu care vroiam sa imi fac ordine in camera mea. La fix ai venit cu postul. Nici in portbagaj nu imi mai fac ordine. Stiam eu ca nu e prea bine sa iti pierzi vremea cu aranjatul. E un stres in plus. De aia sunt cam nervos in ultima vreme. Prea ma preocupa ordinea. Chiar vroiam sa imi fac ordine si in ruscacul de pescuit, ca e jale ce e acolo. Cred ca am uitat in el si cutia cu vermusi cand am fost asta toamna la Prut. Iti dai seama cum miroase acolo. Dar vorba ta, putina dezordine nu strica. Nu mai fac nimic. Nevasta-mea ma pune sa ma descalt de papucii de casa si cand intru in bucatarie. Ca nu cumva cand ies din bucatarie sa iau vreo faramitura pe talpa. Nu mai spun cand ma asez in fotoliu. Sa nu ma misc prea mult ca ii botesc cuvertura. Nici sa ma uit pe geam nu am voie ca sa nu ii deranjez perdeaua. Mai, da bine ai venit cu postul asta. O sa ii arat si lui nevasta-mea. Poate se „vindeca „si ea de mania asta a ordinii. Eu cand eram burlac, chiar daca era dezordine in camera, imi gaseam toate lucrurile si cu ochii inchisi. Acum cu atata ordinea nu mai gasesc lucrurile la locul lor.
    Nevasta-mea cand imi face ordine pe birou nu mai gasesc nimic la locul lor. Cred ca e timpul sa fac o mica revolutie acasa. Ca de aia se plange nevasta-mea ca nu ii spun ca o iubesc. Acum o sa fie loc si d’astea. De iubire, bineinteles.

    Apreciază

  2. Ma bucur ca postul iti convine… Sa vad daca o sa-ti convina cand, tot din iubire, sotia o sa iti puna mancarea rece pe masa. Sper sa nu ii vina ideea sa iti puna alimentele separate in stare bruta si tu sa iti imaginezi ca mananci o ciorba calda, cu cate putin din tot ce e acolo. Si … cine stie cate idei pot veni in capul unei femei cand e vorba de iubire…

    Apreciază

  3. Johannes zice:

    De asta am uitat. Dar sti ce ai facut acum ? Ia-i dat idei. Bine ca nu i-am aratat postul. Mai bine sa nu il vada. Oricum, odata tot trebuia sa imi fac ordine in portbagaj. Vermusii tot trebuia sa ii arunc din ruscac. Putina ordine pe birou nu strica. La geam nu ma duc ca nu am ce sa vad. Cred ca o sa renunt la fotoliu. Si ce daca ma descalt cand intru in bucatarie. Daca mancarea e buna ce mai conteaza. Si cand ma gandesc ce mancare buna face nevasta-mea. Vezi ca e adevarata vorba aia care spune ca dragostea trece prin stomac !? I-a sa scot cablu de la internet ca sa nu intre nevasta pe net sa mai vada si postul asta.

    Apreciază

  4. vezi sa nu afle de internetul wireless , ca cine stie ce mai patesti… Spor la ordine in dezordine si … SA FII IUBIT DE DOMNUL!

    Apreciază

  5. serban zice:

    CENZURAT DE MODERATOR. DACA SE REPETA, INTRI LA SPAM.

    Apreciază

  6. 576 zice:

    Eu cred ca fetitei i-a fost greata cand a vazut broasca si s-a scarbit. S-a si speriat. Daca tinea la animal, il muta cumva, ca sa nu vina ta’su sa-i dea cu lopata. De fapt ea a spus: „tati tati, e o broasca mare si raioasa pe iarba! si se uita urat la mine. omoar-o!”. Asta pentru ca traim in lumea reala si nu in „Cheite pentru copii” sau Rubrica pt. copii din „Samanta Adevarului”.

    Apreciază

  7. minodora zice:

    da’ poate broasca aia era un broscoi……..
    da’ poate broscoiu’ era un printz transformat de o vrajitoare rea……….
    da’ poate ca daca-l pupa pe broscoi se prefacea intr-un printz fermecator……..
    da’ poate l-o pupat pe broscoi si broscoiu’ o zis decat „oac!…..”……
    da’ poate nu l-o pupat……..
    da’ poate l-o pupat si o luat raie……….
    da’ poate………..
    da’………..
    …………

    Apreciază

  8. hm…, chiar nu ai prins esenta povestirii ?
    Daca ai vrut sa fii doar IRONIC cu generatia celor ce sunt copii de varsta fetitei din povestire, ai reusit.
    Trebuie sa stii ca fiecare copil reactioneaza diferit …
    E adevarat ca unii arunca cu pietre in animale, le fac rau, se distreaza pe suferinta animalelor, asta cred ca asta tine de EDUCATIA PRIMITA.

    Apreciază

  9. cred ca daca mai incerci, s-ar putea pana la urma sa iasa putin umor… negru…

    Apreciază

  10. 576 zice:

    Educatia primita tine tot de lumea reala.

    Apreciază

  11. minodora zice:

    da, desigur!! 🙂
    pe o faţă „ordonată” de seriozitate şi trăsături sobre, cred că este loc şi pentru „dezordine” provocată de un zâmbet sau, de ce nu, de un hohot de râs! 😉
    părerea mea este că am reuşit să creez „dezordine” în „ordine”!!!

    Apreciază

  12. Pingback: Evanghelici în Top 100 WP (18.03.2011) « România Evanghelică

  13. Pingback: 10 postări pe Ro Ev (20.03.2011) « România Evanghelică

  14. Monica Onucu zice:

    Morala iese putin fortat.Nu cred ca exista copil care sa nu se inspaimante de un broscoi si raios pe deasupra(interesanta specificatia).Imi si imaginez cum a inceput tata sa planga de emotie cand a vazut broasca plina de raie.Cred ca pe fetita a platit o dublu pentru asta..O intrebare:dezordinea poate fi scuzata numai cand este insotita de iubire,nu?

    Apreciază

Lasă un răspuns

