Inel de logodna…

Baiatul a intrat hotarat la bijutier si a cerut sa i se arate cel mai frumos inel de logodna pe care-l aveau. Bijutierul i-a aratat unul. Piatra frumoasa, solitara, stralucea ca un minuscul soare luminos.

Baiatul a studiat inelul si, cu un zambet, l-a ales. A intrebat cat costa si apoi s-a pregatit sa il plateasca.

– „Va veti casatori curand?”, l-a intrebat bijutierul.

– „Nu, raspunse baiatul. Nici macar nu am logodnica.”

Surprinderea muta care l-a cuprins pe bijutier l-a distrat pe cumparator.

-„Este pentru mama mea, a zis baiatul. Cand trebuia sa ma nasc a fost singura. Cineva o sfatuise sa ma omoare inainte de nastere ca sa scape de probleme. Dar ea nu a fost de acord si mi-a dat viata. Si a avut multe probleme, multe.

 A fost tata si mama pentru mine, mi-a fost prietena si sora, mi-a fost invatatoare.

M-a facut sa devin ceea ce sunt.

 Acum, pentru ca pot, ii cumpar acest inel de logodna.

Ea nu a avut niciodata unul.

I-l dau in chip de promisiune. Asa cum ea a facut totul pentru mine, acum e randul meu sa fac totul pentru ea.

Poate ca mai tarziu voi darui un alt inel de logodna, dar va fi al doilea.”

Bijutierul nu a zis nimic. A cerul doar casierei sa faca o reducere din acelea care se fac numai pentru clientii importanti….

Acest articol a fost publicat în Povestiri ... cu morala. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Inel de logodna…

  1. Laura zice:

    …foarte fain…:)

    Apreciază

  2. Pingback: 10 postări în Top 100 WP (09.04.2011) « România Evanghelică

  3. Alina zice:

    Impresionant de-a dreptul… 🙂

    Apreciază

  4. alina zice:

    Impresionant!

    Apreciază

  5. Pingback: 10 postări în Top 100 WP (11.04.2011) « România Evanghelică

  6. cella zice:

    Mama mia … mi-au dat lacrimile ! Pfuuu!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

