„Voi aveti aici placerea, eu acolo am fericirea…!!!”

Cu mai multi ani in urma, un post de televiziune face urmatorul experiment.

Merge in tara si alege dintre tinerii intalniti o fata ce-si ducea viata linistita undeva intr-un colt uitat de lume.

Fara scoala, saraca, fara griji isi ducea viata acolo. Nu se stie din ce traia.

Au invitat-o la ei, la televiziune, au filmat-o in situatia in care au luat-o, si au inceput sa o supuna unui program de educare, sa o imbrace, sa o duca la spectacole, etc. In general sa-i faca unele placeri pe care nu si le-ar fi satisfacut niciodata.

Dupa catva timp, cand ei au crezut ca au facut destul pentru ea si ca ar putea s-o prezinte la televiziune, punand  fata in fata ceea ce a fost si ceea ce a devenit in scurt timp, animatorul emisiunii ii pune intrebarea finala:

– Ei, acum, ce vrei sa faci? Ramai aici, in viata pe care ti-am deschis-o noi acum, sau te intorci de unde ai venit?

Raspunsul a fost prompt:

– Nu! Voi aveti aici placerea, eu acolo am fericirea.

Raspunsul a dat peste cap experimentul initiat de televiziune.

MORALA:

„Persoanele fericite si implinite nu sunt neaparat cele care au tot ce-i mai bun din fiecare lucru, ci acelea care stiu sa faca ce-i mai bun din tot ceea ce au”.

Acest articol a fost publicat în Povestiri ... cu morala. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la „Voi aveti aici placerea, eu acolo am fericirea…!!!”

  1. ligia zice:

    un adevar relevat atat de bine:)

    Apreciază

Lasă un răspuns

