„Dati-mi o alta scoala!” – Filadelfia – Suceava

AJUTA SI TU O INITIATIVA!
 
Scoala „Filadelfia” Suceava,  a initiat un proiect „Dati-mi o alta scoala !”  care poate obtine 5000 de euro din partea Petrom in urma voturilor exprimate pe  www.taraluiandrei.ro
 
Scoala Crestina Filadelfia beneficiaza de 1,3 ha  de padure situate chiar langa scoala. In mijlocul acestei paduri este situata o poienita pe care dorim sa o amenajam. Este in mijlocul naturii si totusi in proximitatea orasului, la 15 minute de centru. Este un loc unde impreuna cu prietenii poti sa ai liniste si relaxare dupa o zi de scoala epuizanta. Este un loc unde copiii se pot juca in siguranta intr-un loc ingradit si pazit.

Am aprecia sa ne ajuti votand proiectul “Dati-mi o alta scoala !” de pe site-ul www.taraluiandrei.ro

Pentru a putea vota trebuie sa iti faci un cont pe www.taraluiandrei.ro

 
Acest articol a fost publicat în Proiecte sociale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la „Dati-mi o alta scoala!” – Filadelfia – Suceava

  1. Pingback: 15 postări în Top 100 WP (19.06.2011) « România Evanghelică

Lasă un răspuns

