Imi pare rau…, SCUZEEEE…..

M-au anuntat prieteni ca le vin de la mine mesaje indecente. Mi-a fost sparta casuta de e-mail, mi-a fost schimbata parola… . Nu ma intrebati cum ca nu ma pricep…, nici cine a facut-o…

Daca e cineva care ma poate ajuta sa remediez lucrurile si se pricepe, VREAU sa fiu ajutat.

In rest, cei care ati primit, primiti sau veti mai primi mesaje indecente de pe adresa mea, sunt fara voia mea si nu reprezinta modul meu de a gandi si actiona.

Imi este mila de felul in care gandeste cel care a facut toata aceasta MIZERIE.

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Imi pare rau…, SCUZEEEE…..

  1. Ben zice:

    e facuta in mod automat, e un spam, nu e o persoana care face asta. Trebuie doar sa schimbi parola si sa nu mai deschizi nici un email cu linkuri necunoscute, chiar daca ar veni de la prieteni si mai ales daca au titluri ciudate in engleza, alea iti salveaza parola si permite propagarea malware-ului mai departe catre alte persoane din lista fara sa poti controla. La schimbarea parolei virusul va mai incerca autentificare silent dar fara succes, daca intre timp se mai acceseaza o pagina trimisa de virus, se va face si actualizarea informatiilor personale (noua parola ) pe serverele de unde lucreaza acest virus.
    Sper ca informatia sa fie de folos. O zi plina de har

    Apreciază

  2. Ben zice:

    Spargerea unei parole de catre o persoana fara a avea informatii interne din casuta de mail, este o operatie foarte grea mai ales daca complexitatea parolei este una adecvata. Singura modalitate la care o persoana poate apela pentru spargerea unei parole, fara a detine informatii interne este brute force – o generare aleatoare de parole care sunt incarcate silent pe serverul de mail, operatia dureaza pana la cateva saptamani pentru o parola bine aleasa si necesita ocuparea full time a dispozitivelor folosite pe toata perioada operatiei. Lucru care nu renteaza pentru spargerea unei casute de email personala.

    Apreciază

Lasă un răspuns

