Asta seara ma fac… PRAF! – doar e Revelionul….

In noaptea asta e Revelion…!

E bine sa nu ai de calatorit prin satele tarii romanesti ca sa-ti fie bine… Intalnesti  tot felul… Mai bine stai acasa… La oras e mai altfel…  putin…

Intr-o seara de 31 decembrie am avut de mers la o ruda de a mea la vreo 60 km distanta de noi sa o anunt ca a murit fratele ei si unchiul nostru si … am fost la un pas sa fim batuti si masina vandalizata ca de… e Revelion si sunt mascati… si toti e romani….! In toate localitatile pe unde am trecut am fost opriti in trafic  de patrule de… mascati … SI LUATI LA BANI MARUNTI…

Ce sa discuti cu Bachus…., toti erau praf si …. lei…. Ce sa-i faci, asa-i cantecul…..

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

