De dragul ei… s-a … BOTEZAT…!!!

Dragostea este oarba la unii. Sunt dispusi la gesturi inexplicabile. Am cunoscut mai multe familii la care povestea lor a fost ca in scenariul de mai jos. Cunosc cazuri cand e vorba de EA si cazuri cand e vorba de EL.

„-Cand am cunoscut-o, am stiut ca ea va fi sotia mea. Ea pocaita, eu nu. Ea evanghelica, eu ortodox. Parintii ei au fost foarte clari si precisi: -” Intai te pocaiesti si te botezi, apoi iti dam fata.”

Cand vrei sa ai o sotie buna, credincioasa, o fata inocenta, platesti pretul.

Uite asa, a trebuit sa merg la evanghelizare ca sa ridic mana sa vada toti ca ma pocaiesc. Apoi am mers la cursurile de catehizare. A trebuit sa memorez vreo cateva versete din Biblie. Am invatat sa mimez credinta, am invatat sa vorbesc si sa ma port in asa fel ca sa nu dau de banuit nimanui care e adevarata mea intentie.

A venit si ziua botezului…Am rugat pe pastor sa nu imi puna intrebari grele ca sunt emotiv si nu vreau sa fac greseli. A conceput intrebari la care raspunsul meu trebuia sa fie simplu, DA. M-am cufundat in apa de dragul ei…

Imediat, am primit acceptul parintilor de a ma casatori cu fata lor. Imediat logodna, cununia civila si nunta. La toate a trebuit sa accept toate conditiile care mi se puneau. Acceptam pentruca voiam sa pun mana pe … fata…!!!

Apoi, cu „sacii in caruta”, am schimbat foaia. Nu m-a interesat ca toti si-au dat seama care a fost scopul meu. Partida era castigata, scopul a fost atins.

Iubeam fata dar nu credinta. Iubeam curatia ei, modul ei de a fi dar nu iubeam biserica la care voia sa mearga duminica de duminica. Iubeam felul cum gandeste dar nu iubeam sursa de inspiratie – BIBLIA. Doream sa discut orice lucru cu ea, dar nu chestii legate de credinta. A trebuit sa mai merg din cand in cand la biserica, mai ales de sarbatori…, mergeam de dragul ei ca sa nu o supar…

Anii au trecut si usor, usor, am inceput sa citesc Biblia. Am inceput sa vin la biserica. De data aceasta veneam pentru mine. Am inceput sa iubesc studiul Bibliei, partasia Bisericii, am inceput sa iubesc pe Dumnezeu…”

Ascultand povestile lor… , am realizat ca DRAGOSTEA si CREDINTA sunt doua lucruri cu care nu te poti juca…

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la De dragul ei… s-a … BOTEZAT…!!!

  1. pucheadorel zice:

    Amin! Foarte bun și limpede articolul! Domnul să vă binecuvânteze!

    Apreciază

  2. Liviu M zice:

    Daca pastorul „simte” intentia „catindatului” la botez, poate refuza sa-l boteze? Ar fi corect sa-l refuze, mai ales daca el, candidatul, isi sustine (mintind) asa-zisa credinta?

    Apreciază

  3. ana zice:

    Cred ca articolul e putin prea pozitiv ca in general finalul nu e cel prezentat. Sunt prea putine cazurile in care el (ea) ajung sa-l cunoasca pe Dumnezeu intr-un mod sincer. Sper ca acest articol sa nu incurajeze casatoriile de acest gen.

    Apreciază

  4. dan zice:

    corect

    Apreciază

  5. Barna Silvia zice:

    Da, e ca o poveste cu final…normal…..fericit, …dar cele mai multe cazuri sunt suferinte si regrete amare ,atat barbati cat si femei pocaiti , au ramas cu copii de crescut si nici sa sa recasatoareasca nu au mai putut avand legamant pe viata inaintea Domnului…

    Apreciază

  6. într-adevăr, sunt am auzit de cazuri și mai rele de pocă-simulare după care el nu a mai vrut să audă de biserică și după câțiva ani au mai și divorțat. Ce n-ar face unii oameni să-și împlinească dorințele.

    Apreciază

  7. Iubirea trebuie luata separat de Credinta. Realitatea este ca mai devreme sau mai tarziu, oricat de multa iubire ar fi la mijloc, apar probleme din cauza credintei. Stiu si eu cazuri de divort…

    Apreciază

  8. Azi si aceste legaminte se calca usor de unii… Usor, in timp, aceste cazuri care se termina cu divort si recasatorire vor fi atat de multe ca le vom considera ca fiind ceva normal…
    E o chestiune de timp…

    Apreciază

  9. Eu nu incurajez aceste casatorii, din contra prin articol, atrag atentia „amatorilor”.

    Apreciază

  10. Cati pastori ar avea curajul lui Ioan Botezatorul si sa ii auzi in baptistier spunand: „PUIULE ( de naparca), ce cauti aici?”

    Apreciază

  11. fratioru zice:

    Ai pus mana pe fata… dar Dumnezeu a pus mana pe tine! Ai castigat pe toate fronturile prin favoarea Lui! Bravo!
    Cu credinta si dragostea nu-i de joaca… bun final!

    Apreciază

  12. cristi hinda zice:

    In cazul asta persoana in cauza ar trebui rebotezata, botezul fiind marturia unui cuget curat, expresia nasterii din nou. Cum a fost sarlatan, nenascut din nou botezul nu e valabil chiar daca a fost matur. A fost doar o farsa!

    Apreciază

  13. Da, adevarul Scripturii ramane acelasi. Aici avem o problema… Eu nu as numi acest lucru rebotezare. Prima a fost o baie, celalalt poate fi numit BOTEZ.

    Apreciază

  14. Constantin din S. zice:

    Dar în cazul în care cel care botează se dovedeşte mai târziu a nu fi fost credincios, botezul e valabil?

    Apreciază

  15. nelu badau zice:

    Va trimit ADRESA de unde puteti descarca, gratuit, in 3 minute,
    CD-ul,, ADEVARURI CREŞTINE” CARŢI +
    http://www.megaupload.com/?d=5HV0Z6QR
    sau
    http://intercer.net/blog/download?dl_cat=7
    Sunt carti:Biblii, Carti crestine (Tragedia veacurilor , Viata lui Isus , Hristos lumina lumii ,Istoria Crestinismului, Istoria Martirilor, Istoria Religiilor…), Micul Teolog, Apocalipsa explicata ,Carti de sanatate, psalmi recitati, cintece, articole, Doctrine crestine ,predici scrise ,adrese crestine de internet, si nu numai ff valoroase.
    Rog dati adresa la cit mai multa lume.Ofera si altora nu doar o carte ci o biblioteca.
    Sa asteptam si sa grabim venirea Domnului Hristos. Domnul sa va binecuvinteze.
    ADUNA COMORI IN CER.

    Apreciază

  16. Iova Florentina zice:

    Din fericire aceasta poveste s-a incheiat frumos,slava Domnului!

    Apreciază

Lasă un răspuns

