Un rob….

Va indemn sa ascultati o cantare care cred ca e una din cele care va face istorie. De fiecare data cand o cant sau o ascult, ma simt un … rob al Domnului…

Imi doresc sa fiu si sa raman asa, un … rob…! Asta iti doresc si tie!

Dirijeaza… Ken Tucker…

UN ROB 

text: Florian Guler ; muzica: Iacob Brancovan („doi desculti incurabili…”)

” … sa-I gauresti urechea de usa si  sa iti fie rob pentru totdeauna”  Deut 15:17

Sa rastignesti urechea mea
Pe  lemnul usii Tale.
Pecetea Ta s-o port asa
Pe trupul meu si-n carnea mea,
Intrega-a vietii cale

Aleg  de-acum robia  Ta
Cu fringerea de sine.
Si sa raman asa as vrea
Nevrednic rob in casa Ta
          Sa nu ies de la Tine.

Sa fiu cu umerii in jug
Sub sarcina Ta buna.
Sa strang cu miinile de plug
S-ascult la glasul Tau din rug,
Cu dorul la cununa.

Prin arsita si ploi arand.
In Tarina Ta sfanta.
Cu Harul ne-nteles in gand
Sa pun saminta Ta plangand
Cand inima mea canta!

Si-apoi cand seara pe colini,
E ziua mea apusa,
De am sa vin cu snopi putini,
Sa vada ochii Tai divini,
Urechea mea strapunsa.

Acest articol a fost publicat în Muzica deosebita. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Un rob….

  1. cella zice:

    Am avut privilegiul de a o auzi in Manastur, Cluj in a doua zi a anului 2011 …. Mi-am notat versurile in Biblie in timp ce se canta.

    Apreciază

  2. Florin Cepes zice:

    sa dea Domnul sa ramanem robi in casa lui ……
    .

    Apreciază

Lasă un răspuns

