09…. 11…. 2001…. piatra de aducere aminte…

Marti 11 septembrie 2001.

De dimineata ne strangeam lucrurile, mobila si ne mutam la un alt apartament. Elena si Pavel Branzei ne puneau la dispozitie apartamentul lor sa locuim in el.

Mihai Condurachi ne ajuta cu masina lor sa ne transportam lucrurile din cartier Stejari in cartier Grivita.

In timp ce faceam acest lucru, pe televizor au inceput sa apara imagini din New York cu unul din „Gemeni” in flacari…

Eram „obisnuit’ sa aud de atentate in Israel, dar in rest era liniste. Cei din Israel stiau de mult ce inseamna sa lupti impotriva unui dusman „invizibil”…, cei din America aveau sa invete de aici inainte…

Prima data am crezut ca e un scenariu de film…, apoi am realizat ca de fapt e realitate. GRAV. In timp ce caram lucruri la masina, de fiecare data cand intram in casa ma uitam sa vad ce se mai intampla. Am prins in direct impactul la al 2-lea turn.  Priveam imaginile si … nu puteam sa cred ca e posibil asa ceva in SUA. Ma gandeam la prietenii americani si romani pe care ii aveam in state si ma gandeam daca ei sunt bine.

Dar … eram si furios pe acei teroristi… pe modul lor de a gandi, pe cei care i-au trimis sa faca asta….

Pe vremuri armatele aveau uniforma, steag, reguli de razboi, … aici dusmanul arata ca un om normal…

Am vazut apoi pe un alt canal de televiziune, palestinieni care sarbatoreau tragedia americanilor…

Americanii plangeau… si am plans si eu impreuna cu ei gandind la toti americanii afectati direct si indirect, gandind la prietenii mei americani sau romani care traiesc in state.

Cu ceva ani in urma citisem Coranul – cartea de capatai a islamului. Stiam marea diferenta dintre BIBLIE si Coran. Nu am citit alte carti sau autori ca sa inteleg diferenta ci am citit cele doua carti. La prima vedere ai senzatia ca citesti una si aceeasi carte, dar nu e asa. Sunt TOTAL DIFERITE.

In acea zi am realizat ca lumea nu va mai fi niciodata cum a fost pana atunci. Anii de dupa, au confirmat acest lucru. Schimbarile au fost pe multe planuri si nu se vor opri aici.

Marti 11 septembrie 2001. O zi care a inceput cu un cer senin, apoi a fost plin de fum…

Pentru familia mea ziua de 11 septembrie 2001 reprezinta o piatra de aducere aminte.

DUMNEZEU ARE TOATE LUCRURILE IN CONTROL SI SUB CONTROL!  Uneori, PERMITE SA SE INTAMPLE ANUMITE LUCRURI… 

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

