UPDATE – Uite ca se poate si in ROMANIA….!!!

M-am tot uitat cu placere peste gard sa vad ce mai fac altii. Am scris cate ceva AICI,     AICI,  AICI.

Sambata 1 decembrie 2012, in Oradea, fiica mea Maria Moisuc a cantat impreuna cu alti tineri intr-un proiect national, Corul  National BBSO – http://www.bbso.ro

Am fost impresionat de ce a iesit si sunt bucuros ca s-a intamplat in Romania. M-am bucurat sa vad in inregistrari coristi din zona Sucevei – Gabi Tetel, Andreea Gherasim, Adina Zaharia, de asemeni l-am zarit si pe fratele Richard Mauney de la Jubilate.

Intr-o vreme cand in campania electorala actuala vad atata URA, DEZBINARE, MINCIUNA, INTOXICARE MEDIATICA, ma bucur sa vad ca niste TINERI ROMANI FAC ALTFEL DE LUCRURI.

CRED ca TREBUIE sa facem o campanie nationala cu asa muzica, asa prezentare! Ce parere aveti cei din Suceava???

FELICITARI PENTRU PREZENTARE, EFORT, SUSTINERE! 

DOMNUL FIE LAUDAT!

Merita sa ascultati si cantarile  Corului National BBSO  si orchestra simfonica

FELICITARI !

LAUDA ESTE NUMAI A LUI DUMNEZEU!

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la UPDATE – Uite ca se poate si in ROMANIA….!!!

  1. eu zic ca este posibil cu daruire si lipsa de sfiala!

    Apreciază

  2. Harasemiuc Ciprian zice:

    Eu zic ca nu ar trebuii numaidecat sa generalizam, sa spune ca se poate si in Romania! ci sa spunem ca se poate in fiecare judet al tarii! Mai ales in Suceava, aici unde sunt asa de multe Biserici, daca se unesc cateva coruri la repetitii, 2 – 3 cantari invatate bine, daca renuntam putin la comoditate si ne apucam de treaba este foarte posibil chiar de Craciunul asta! 🙂

    Apreciază

  3. mateiciuc daniela zice:

    imi place f. mult ideea,dar cred ca a fost prea putin ;cei ce ascultau,mai bine zis ,cei prezenti,cred ca au fost impresionati;deci trebuie actuar acolo unde oamenii inca mai primesc;D-l sa va binecuvinteze.

    Apreciază

  4. Ioana Orban zice:

    Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va ajute in slujirea pe care o faceti ,DUMNEZEU merita toata slava ,cinstea si onoarea .Felicitari pentru aceasta slujire sunt putin in vremea aceasta care au curajul de a face lucrul acesta ,vor fii multi care poate va vor jigni ,dar eu am ramas placut impresionata si ma bucur sa mai vad inca tineri curati care se pun in slujba lui ISUS ,de aceea mergeti inainte si El sa va ajute sa puteti continua cu astfel de lucrari .

    Apreciază

  5. teo zice:

    ce frumos 😀 cu-adevarat, slava lui Dumnezeu!! El e bun cu-adevarat!!!

    Apreciază

  6. Dan radu zice:

    As fi bucuros sa vad asa ceva di pe strazile sucevei

    Apreciază

  7. Iulia G zice:

    Domnu sa ii binecuvinteze pe toti care au laudat dintr-o inima curata .. Si un Doamne ajuta si pentru Suceava la o asemenea „unire” pentru a Lauda pe Domnu 🙂

    Apreciază

  8. lidia boar zice:

    Glorie DOMNULUI pentru acest tineri minunati,DUMNEZEU sa binecuvinteze ROMANIA cu cat mai multi tineri dornici sa-l cunoasca pe DUMNEZEU

    Apreciază

  9. veve zice:

    De retinut ca „fiica mea Maria Moisuc” a cantat…

    Apreciază

  10. Myk zice:

    e bine sa fim modesti fiica mea canta si cu sing gloria si cu continental si aici, si de 3 ani in alte proiecte , dar lauda sa fie doar Lui Dumnezeu…

    Apreciază

  11. Maria chiar e fiica mea…. Naomi si Emanuela de asemeni… Lidia este mama lor…

    Apreciază

  12. Maria e studenta in primul an si cred ca e o fata MODESTA. Eu am dat „sfoara in tara” de eveniment…, atat. Am mentionat si de Adina cand am scris de evenimentul de la Oradea…

    Apreciază

  13. Myk zice:

    chiar nu mai inteles , nu cred ca e nevoie de mentionat nume….

    Apreciază

  14. Myk zice:

    si nici pe veve…

    Apreciază

Lasă un răspuns

