Ce faci anul acesta de Craciun?

De Sarbatoarea Nasterii Domnului ISUS, multi credinciosi se intrec pe sine in a face un program frumos la biserica. Intre a face ceva si a nu face nimic, prefer ceva.

Unii au idei frumoase…

Iata O IDEE….

Acest articol a fost publicat în Muzica deosebita. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Ce faci anul acesta de Craciun?

  1. Tica Olariu zice:

    Frumos gandit si lucrat…!!! Probabil ca-i pe undeva aproape de Arabia ca am vazut si camila…

    Apreciază

  2. anabaptistul zice:

    Pana si papa a recunoscut ca sarbatoarea Craciunului e pur pagana si nu are nimeni dovada ca Domnul Iusus s-ar fi nascut pe 25 dec. :
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/papa-benedict-al-xvi-lea-iisus-data-nasterii-betleem-biserica-adevarul-1012321.html
    si voi indemnatii oamenii la idolatrie …… .

    Apreciază

  3. Ca iti place sau nu, Hristos s-a nascut. Ca e 25 decembrie ca e 25 iunie imi este egal. EU IL SARBATORESC PE ISUS HRISTOS CA DOMN SI MANTUITOR AL MEU!

    Apreciază

  4. shine zice:

    Ati accepta o asemenea sceneta in biserica dvs ? Cum vedeti activitatile de genul asta ? ( nasterea si crucificarea Domnului Isus fiind des jucate ca scenete ). De ce ati recomanda sceneta ca „a face ceva de craciun” ?

    Apreciază

  5. A ne place sau nu e o chestie personala si de educatie. Daca lasam la o parte „traditiile locale”, efortul pentru ceva frumos MERITA sa fie apreciat.

    Apreciază

  6. anabaptistul zice:

    „E bine să ne amintim că Isus s-a născut pentru a aduce mântuire oamenilor”. „E bine sa punem o zi sau două deoparte să ne amintim de naşterea Domnului.” Pe mine aceste răspunsuri nu m-au mulţumit, căci mi-am pus întrebarea: Cine hotărăşte ce este bine pentru mine, ca şi creştin? Dumnezeu sau oamenii? Eu cred că Dumnezeu, Tatăl meu, ştie mai bine ca oricine ceîmi face bine şi ce nu. El doreşte ce este mai bun pentru mine, iar acest bine mi l-a făcut de cunoscut în Sfânta Scriptură. Deoarece în Biblie nu suntem învăţaţi să avem osărbătoare în cinstea naşterii Domnului, înseamnă că nu am nevoie de o astfel de sărbătoare pentru binele meu spiritual. Îi întreb pe toţi cei care spun că este bine sau enevoie să avem o astfel de sărbătoare: credeţi căDumnezeu a omis sau a ascuns de noi ceva bun? DacăCrăciunul e ceva bun, şiDumnezeu nu ne-a spus să îlţinem, înseamnă că a ascuns cevabun de noi. Ideea aceasta monstruoasă nu e altceva decât sâmburele de îndoială pe careSatan l-a sădit în inima Evei, că Dumnezeu nu ne vrea complet binele, că ascunde ceva bun denoi. Dacă Crăciunul ne-ar fi bun sau necesar, Domnul Însuşi si -apostolii Săi ne-ar fi învăţat să-l
    ţinem. Apostolul Pavel a spus celor din Efes: „nu am ascuns nimic din ce vă era de folos…” „nu m-am ferit să văvestesc tot planul lui Dumnezeu” (Faptele Apostolilor,20:20, 27). Dar Pavel nu învaţă nimic despre sărbătoarea Naşterii Domnului. De ce? Pentru că nu ne este de folosspiritual. A spune altceva înseamnă a pune sub semnulîndoielii sinceritatea apostolului, şi mai mult, a luiDumnezeu Însuşi.

    http://www.slideshare.net/aurelomnou/parasind-craciunul

    Apreciază

  7. Radu Foca zice:

    Oamenii lumesti ,accepta lucrurile lumesti ,dar pe Dumnezeu nu-L impresioniaza spectacolul,ci dor trairea!

    Apreciază

  8. Corect!
    Ati creat vreodata ceva deosebit prin traire pentru SLAVA DOMNULUI?

    Apreciază

Lasă un răspuns

