Silvia pe limba ei

Silvia isi asteapta MIRELE care e gata sa vina…!!!

B a r z i l a i - e n - D a n

Azi am avut 31 de vizitatori. A fost o zi nemaipomenita cu bucurie, lacrimi, cantari de lauda si mult har.

Ii am deja la mine pe Larry Agnew cu sotia, sora Betty din Florida, Victor cu Mihaela si Fanel- frate-meu mai mic. Eu m-am nascut intre Victor si Fanel.

Daca stiam ca-i asa de frumos inainte de-a muri, mai muream de cateva ori… Totusi, sper sa-i fac gelosi pe cei mai multi, ca eu Il voi vedea pe Mirele meu, mai repede decat voi toti.

Printre musafiri a venit David cu Erma Troyer si 5 din cei 6 copii ai lor cu sotiile. Mi-au cantat ca un cor de ingeri. Vreau ca inmormantarea taranei trupului meu, sa fie de fapt, cea mai frumoasa nunta cu multa prezenta Dumnezeeasca, Duh Sfant de cercetare, bucurie si lauda adusa Mielului pentru o viata asa binecuvantata ca a mea.

M-am retras de pe Facebook…

Vezi articol original 25 de cuvinte mai mult

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Silvia pe limba ei

  1. Ioan Poenar zice:

    Amintirea ei este o binecuvantare pentru multi, Domnul sa binecuvinteze pe multe doamne si surori din România & USA sa calce pe urmele ei…..

    Apreciază

Lasă un răspuns

