CAFEA … „in asteptare”…, aveti???

suspended coffe

DISCLAIMER: Tine minte semnul acesta. Iti va fi de folos, indiferent …”cine” esti…!!!

„Am intrat într-o cafenea mică impreuna cu un prieten de-al meu și am asteptat sa dam comanda. În timp ce ne apropiam de masa noastră, doi oameni vin și se duc la tejghea:

– Cinci cafele, te rog. Doua pentru noi și trei ” in asteptare „.

Ei si-au platit comanda, si-au luat cele doua cafele si au iesit. Eu il intreb pe prietenul meu:

-Ce sunt alea cafele ” in asteptare ” ?

– Aștepta și vei vedea, mi-a raspuns.

suspended coffe 3Au intrat mai multe persoane ulterior. Doua fete au cerut cate o cafea, au platit si au plecat. Urmatoarea comanda a fost de șapte cafele și a fost făcuta de trei avocati – trei pentru ei și patru „in asteptare”. Eu încă mai întreb care e treaba cu aceste cafele „in asteptare”.

Dintr-o data un om îmbrăcat în haine ponosite care arată ca un cerșetor vine prin ușa și intreaba:

– Aveti o cafea ” in asteptare ” ?

Atunci am inteles.

suspended coffe 1

Oamenii plăteasc în avans pentru o cafea pentru cineva care nu își poate permite o băutură caldă. Tradiția cu cafele ” in asteptare ” a început în Napoli, dar s-a răspândit peste tot în lume și, în unele locuri poți comanda nu doar o cafea suspendata, ci, de asemenea, un sandwich sau o masă întreagă.

Este un mod interesant de a face un bine unor oameni necajiti, fara sa incurajezi un comportament antisocial.”

Pe e-mail primesc foarte multe chestii interesante de la PRIETENI. Asta e una dintre ele. Uimit, am intrat pe internet si am inceput sa ma informez daca e poveste sau lucru real.

Da, e REAL. Sunt locuri unde e numai „cafea in asteptare” Sunt locuri in lume unde se practica inclusiv mancare. Frumos!

Am vazut ca functioneaza in multe tari si ca functioneaza deja in unele locuri din …ROMANIA. Bucuresti, Iasi, Brasov…. Detalii AICI

Recomand unor prieteni de-ai mei care detin restaurante sa incerce asa ceva. E o facere de bine la care pot participa mai multi.

Ai nevoie de un proprietar de restaurant care SA VREA sa faca asta, chelneri CINSTITI sa respecte dorinta sponsorului, „SPONSORI” care sa plateasca „cafeaua in asteptare”, saraci care sa o bea – acestia se vor gasi oriunde, oricand.

Sarac poti fi si in zilele cand nu ai bani macar de o cafea. Dar sunt zile cand ai bani si de doua cafele…!

Poate ar fi interesant sa vezi la toate restaurantele crestine din orasele noastre ca incepe practica aceasta.

Ar fi interesant sa vezi ca lumea incepe sa spuna ca la … Dagida-Sucevita, Patti-Chips-Dorohoi, Sempre Pizza- Suceava, …. se poate servi macar „o cafea in asteptare”…! 

Cred ca nu este un pacat  sa „citeasca” acest articol si … Daniel Grigoriciuc – Radio Vocea Evangheliei Suceava, David Regus – Suceava Evanghelica… si altii…!

Ai platit vreodata o cafea si … a consumat-o cineva pe care nu-l cunosti si … nu-l vei cunoaste niciodata? Si … DOMNUL a vazut gestul tau…!!!

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

