DOAMNE … pentru TOT ce mi-ai dat …, … mi-ai luat….

2014DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE CU MULTI ANI BINECUVANTATI!

SA FITI SANATOSI SI PLINI DE PACEA LUI DUMNEZEU! – e urarea mea pentru TOTI….. prietenii, frati si surori in Domnul, coristi, cititori ai  blogului…

In 2013 am scris  putin pe blog. Obisnuiam sa pun cate ceva in fiecare zi pana cand …. am scris rar…

2013 a fost un an binecuvantat. Am fost binecuvantati de Domnul prin multi frati si prieteni de-ai nostri. Cand privesc binecuvantarile primite ma gandesc intotdeauna la DOMNUL MEU si la cei prin care am primit binecuvantarea si totdeauna binecuvantez pe Domnul si pe „aducatori de binecuvantari”.

Am invatat sa fac lucruri noi in materie de constructii…

Am scapat de … 20 kg in plus… E mult mai bine acum….

Am cunoscut oameni noi, am legat prietenii noi.

Probabil pentru unii am fost de folos, cu folos.

Pentru unii mi-am racit gura degeaba cu ei. Am fost ca samanta din pilda cazuta pe drum, pe stanci, intre spini…. I-am privit totdeauna cu compasiune si tristete…

Pentru unii am fost subiect de barfa …. (ce bine seamana ce am scris aici cu actiunea unor „cunostinte” …)

M-am bucurat de Atelier Coral Jubilate la SUCEAVA  si in ITALIA.

Am incercat Flash-Mob….

In 2013 Domnul l-a luat pe fratele meu Ghita acasa.

De asemeni prietenii mei Silvia Tarniceriu, Gheorghe Jernovei … si altii au plecat la ACASA…

Sora Marta D.S. prietena apropiata noua trece si acum prin chimioterapie – are leucemie. Ne rugam pentru ea…

Imi pare rau dupa niste prietenii care s-au racit.

Imi pare rau de prietenii carora nu am reusit sa le acord mai mult timp.

Imi pare rau si imi cer iertare de la toti cei care v-am gresit in vreun fel.

BINECUVANTARI…..

INCERCARI…

DOMNUL FIE LAUDAT PENTRU TOT CE NE-A DAT!

DOMNUL FIE LAUDAT PENTRU TOT CE NE-A LUAT!

 

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la DOAMNE … pentru TOT ce mi-ai dat …, … mi-ai luat….

  1. simona mirauta zice:

    Petrica, dorim ca anul ce vine sa iti umple inima de pace,sa continui sa faci lucrarea Domnului si ma rog sa fie calauzita si binecuvantata de Dumnezeu ….continua sa pastrezi o dieta ponderata pt sanatatea ta si speram ca lucrarea corala sa aduca multe roade pentru Cel care merita. Simona

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

