Alex Clapa …. pastor…

Nu stiu daca trebuie sa ma bucur sau nu… pentru Alex…

Alex ClapaAzi, 2 martie 2014, fratele ALEX CLAPA a fost ales ca pastor al Bisericii Crestine Baptiste „BETANIA” Suceava (cu 92.7% din voturi) si … am inteles ca a acceptat…!

ALEX CLAPA este pentru mine unul din PRIETENII pe care-i am si la care tin. Nu stiu cat de bine il va cuprinde „scaunul” de pastor. Eu l-am apreciat ca predicator, ca OM. I-am apreciat familia sa.

In casa la Alex am fost tratat ca FRATE IN HRISTOS!

Lucrand muzica – cor copii , blockflute si cor de clopotei-handbeells – la biserica din Siret, am avut ocazia sa ne cunoastem bine.

Stiu ce echipa buna a facut cu Cornel Haures la Siret…!

Colaborarea noastra a fost foarte buna…  Radacina…. ne-a ajutat….

Draga Alex, Domnul sa te binecuvanteze in noua postura cu multa intelepciune, tact, calm, verticalitate si … perseverenta…

Alex, ramai credincios … DOMNULUI!

Acest articol a fost publicat în Biserica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Alex Clapa …. pastor…

  1. DOMNUL ISUS SA TE BINECUVINTEZE !

    Apreciază

  2. FELICITARI!!!PENTRU VOTURILE PRIMITE SI INCREDEREA ACORDATA!!!

    Apreciază

  3. laurentiu h. zice:

    SA TE PAZEASCA DOMNUL DE TOT CE ESTE RAU AMIN AMIN ALEX,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.

    Apreciază

  4. Dana Boboc zice:

    Domnul sa te întărească frate pastor Alex si biserica sa crească tot mai mult in credință, plăcută Domnului..

    Apreciază

  5. ion vizitiu zice:

    sigur, la crestini lucrarea e cu rasplatire postmortem.

    Apreciază

Lasă un răspuns

