ELENA COVALIUC…. inca un snop strans la vremea lui…

Vineri 9 ianuarie 2015, DOMNUL a chemat ACASA pe cea care a fost sora tatalui meu – ELENA COVALIUC. Mai avea putin pana sa faca 90 ani….!!!

DUMINICA 11 ianuarie 2015, ora 12:00 va fi slujba de inmormantare in satul meu natal VICTORIA, com. Hlipiceni, jud. Botosani. 

Elena Covaliuc 2014

………………………………………………………………………………………………………………………………..

Bunicii mei IOANA si VASILE MOISUC au avut impreuna 6 copii: 

  • TOADER,
  • NECULAI
  • ELENA Covaliuc
  • IOAN – tatal meu 
  • ASPAZIA  Cozariuc
  • ECATERINA Sancariuc

Bunica mea Ioana a mai avut 2 baieti dintr-o casatorie anterioara:

  • GHEORGHE  Hutanu
  • VASILE Hutanu

Bunicul meu Vasile a mai avut un baiat dintr-o casatorie anterioara,

  • DUMITRU Moisuc

Total, au fost 9 frati. Eram prea mic sa stiu si sa inteleg ce fel de relatii au fost intre ei. Tatal meu a avut cuvant bun despre fiecare din ei. 

A mai ramas in viata doar Ecaterina, ultimul copil.

–––––––––––––––––––––––––

Matusa ELENA s-a nascut pe 10 mai 1925. A locuit toata viata  in sat Victoria.

S-a casatorit cu GHEORGHE COVALIUC in 1942 si impreuna au avut  4 copii : 

  • IOAN 
  • ELENA 
  • DUMITRU
  • LACRAMIOARA

A avut 9 nepoti – 5 baieti si 4 fete.

Toti o chemau „matusa Ileana”! Era o femeie scunda, energica, foarte harnica, zambitoare, primitoare cu o privire foarte patrunzatoare.

A fost matusa mea preferata.

Imi vorbea frumos, ma incuraja, de multe ori mi-a dat sa mananc cand eram copil.

Avea obiceiul sa aduca cantari noi la biserica impreuna cu sora Erdic si eu le acompaniam la armoniu. Se potriveau ca timbru vocal…

A iubit biserica si partasia cu fratii. In vremurile grele ale bisericii locale a dus greul impreuna cu noi, a fost alaturi de noi.

Pastrez in mintea si inima mea imaginea unei FEMEI CREDINCIOASE, o femeie care a fost UN OM…

Ultima data cand ne-am vazut, imi spunea ca asteapta ca DOMNUL sa o cheme ACASA…

DOMNUL a chemat-o … la vremea ei…

 

Acest articol a fost publicat în Plecat ACASA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

