De ce te porti asa?

wrong-directionDoi rabini faceau tot posibilul sa dea un confort spiritual evreilor din Germania nazista. Timp de doi ani, terorizati în mod insuportabil, reusesc sa scape de persecutori si sa-si îndeplineasca functiile religioase în diverse comunitati. Într-un sfîrsit sînt luati prizonieri.

Unul dintre rabini, terorizat de ce i s-ar putea întîmpla, se roaga încontinuu. Celalalt, în schimb, îsi petrece toata ziua dormind.

– De ce te porti asa? – întreaba speriat rabinul care nu inceta sa se roage…

– Pentru a-mi pastra fortele. Stiu ca voi avea nevoie ca sa pot merge înainte, – spuse celalalt.  Mi-a fost frica pîna în momentul în care am fost prinsi. Acum sînt prizonier, ce bine mi-ar putea face frica de ce mi s-ar putea întîmpla? Momentul de frica s-a terminat; acum este momentul pentru speranta.

––––––––––––––––––––

Proverbe 29:25  – „Frica de oameni este o cursa, dar cel ce se increde in Domnul n-are de ce sa se teama.”

Acest articol a fost publicat în Povestiri ... cu morala. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

