Cine e mai FRAIER?

images (2)In viata am fost inselat de mai multe ori. In naivitatea si sinceritatea mea am crezut ca toti sunt sinceri si bine intentionati.  N-a fost asa… Au fost multe situatiile in care am fost inselat de cine n-as fi crezut ca ar fi in stare sa faca asa ceva…

M-am uitat atent la ce se intampla. Am priceput ca de fapt aici e o lupta zilnica pe care fiecare dintre noi o are de dat. Unele batalii le castigam, altele le pierdem.

De fapt CINE e in spate la tot ce se intampla?

DOMNUL ISUS HRISTOS a fost foarte sincer cand m-a anuntat din start ca daca vreau sa devin CRESTIN, trebuie sa ma lepad de sine, sa-mi iau crucea si sa-L urmez. Ba inca mi-a spus ca va trebui sa-mi las casa, familie, frati, posesiunile, vitele pana … si mortii sa-si ingroape mortii. M-a anuntat ca trebuie sa vorbesc in termeni precisi: DA sa fie DA, NU sa fie NU! M-a anuntat ca trebuie sa renunt la tot ce este lumesc.  Am primit in schimb „pasuni verzi”, „ape de odihna”,… MULTEEEEEEEEE….

DAI TOTUL, PRIMESTI TOTUL!!! – mi-a spus DOMNUL…

ISUS - Pastorul cel BUNIn schimb satan actioneaza altfel. Iti pune in fata ispita si te indeamna sa te infrupti din ea. „Vei cunoaste binele si raul…” i-a spus mamei noastre Eva… Stie sa se faca credibil … numai ca MINTE. Schimba regula in timpul jocului… Numai ce ai apucat sa te infrupti din pacatele puse la dispozie si constati ca ti-a furat… constiinta, pacea, somnul, iti vinzi prietenii si rudele, cedezi totul si … toate le dai GRATIS.

Ce-a obtinut Iuda de la diavol? Nimic! A fost fraierit. S-a ales cu dispretul celor de la care a primit pretul tradarii – 30 arginti- A vrut sa restituie banii.. nu s-a mai putut. Cu ce s-a ales? Dispretul batranilor si .. cu streangul…

DAI TOTUL, PRIMESTI … NIMICCCC!!! – e pacaleala lui satan

pescar

––––––––––––

In viata avem dreptul de a ALEGE si DECIDE ce vrem sa fim!!!

 

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

