Credincios necredincios….

 

mincinosul

L-am ascultat vorbind foarte frumos la inmormantarea unui PRIETEN al meu. Printre alte lucruri spuse, isi lua angajamentul ca va avea grija de familia decedatului din punct de vedere financiar. Desi ma durea sufletul dupa prietenul meu si familia lui, am plans de bucurie la asa veste… Era o multime de popor care asculta acest discurs spus pe malul gropii… Vorbele sale reusise sa-mi toarne mangaiere in suflet…

Nu era ruda cu decedatul, erau din confesiuni diferite, nu era dator sa-si asume asa responsabilitate… Si totusi, a vorbit asa frumos… Vorbitorul avea muuuulti bani… Era bogat … din punct de vedere financiar.

Dupa cativa ani, am fost curios sa vad daca se mai tine de cuvant cel care facuse promisiune pe malul gropii… Vaduva… a inceput sa planga si sa-mi spuna ca „nici o data nu a primit NIMIC de la …”. Am ramas mut… Si eu care am trait ani de zile cu o imagine asa frumoasa…

CE PACAT! Au fost doar vorbe goale, vorbe-n vant….

Am priceput atunci ce inseamna sa fi credincios NECREDINCIOS.

(Nu ma intrebati despre cine e vorba ca nu va spun. Nu are importanta. Ideea textului e alta.)

Mi-am dat seama cat de usor poti ajunge sa fi… credincios necredincios….

E usor sa spui ca vrei sa faci lucruri frumoase, alta e sa le faci! Din dorinta de a impresiona pe ceilalti ajungem sa spunem „lucruri trasnite” si sa facem „minuni”…

…a spune …. – A FACE  – sunt lucruri diferite

Am fost si eu de cateva ori in viata corigent la acest lucru. Am spus … si … n-am facut… Imi pare rau… Imi pare rau ca am inselat asteptarile DOMNULUI si ale semenilor mei care au fost afectati de atitudinea mea.

Cand scriu aceste lucruri nu am „o piatra” in mana ca sa arunc in cineva. NU!

Sa ne uitam atent la urma pasilor nostri facuti si sa vedem…., nu cumva urma pasilor arata spre un … credincios NECREDINCIOS?

LEGAMANTUL cu Domnul, cu sot/sotie, copii, parinti, semeni,…. mai este valabil???

DOMNUL asteapta sa fim …. CREDINCIOSI!

DA – sa fie DA!

NU – sa fie NU!

 

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Credincios necredincios….

  1. Anca V zice:

    Da-ul sa fie Da si NU,NU ! Frumos articol.

    Apreciază

Lasă un răspuns

