… m-am nascut de ziua mea…

familia Moisuc

DUMNEZEU m-a adus pe lume prin parintii mei IOAN si MARIA intr-o zi de sambata, pe 1 Tisri 5730 de la facerea omului, zi de AN NOU evreiesc – ROSH HASANA !!!   Azi e zi de An Nou evreiesc – 5776–

…era 13 septembrie 1969 dupa calendarul nostru…

…23 de ani am fost necasatorit…., 23 de ani casatorit… – ambele perioade isi au frumusetea lor…

Sunt fericit sa-l fi vazut pe DUMNEZEU in viata parintilor mei…, sunt fericit sa am o sora – ELENA–  si 3 frati – IOAN, GHEORGHE si STEFAN!

Impreuna cu sotia mea LIDIA, am fost pe munti… dar si in vale…., pe mare linistita… dar si in furtuna napraznica… Pe unde a ingaduit Dumnezeu sa trecem…

DUMNEZEU ne-a dat trei mari binecuvantari…. – MARIA, NAOMI si EMANUELA!

Anul acesta am mai primit o binecuvantare… -pe ANDREI!

Din necazuri, incercari, suferinte, dureri … am invatat rabdarea...

Din bucurii, impliniri… am invatat smerenia

SUNT UN OM BINECUVANTAT DE DOMNUL!

MULTUMESC, DOAMNE!!!

 

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la … m-am nascut de ziua mea…

  1. Anonim spune:

    Fiti binecuvantati de Dumnezeu! As fi vrut ieri sa-ti aud vocea sa vad daca ai emotii dar…nu am reusit sa dau de tine! La multi ani binecuvantati alaturi de familie!

    Apreciază

  2. Doina spune:

    Emotionant discursul tau,si totodata plin de adevar.LA MULTI ANI,desi in intirziere ,si multe binecuvantari alaturi de pretuita familie!

    Apreciază

  3. petricamoisuc spune:

    Sunt disponibil… Suna!

    Apreciază

  4. petricamoisuc spune:

    Multumesc! Domnul sa binecuvanteze si familia voastra.

    Apreciază

Lasă un răspuns

