… prietenie…sau…

prieteniMi-am dorit in viata, in activitatea muzicala,  sa fiu mai mult PRIETEN decat altceva… Cu unii am reusit, cu altii nu. Cu unii n-am reusit nici una din ele…

DOMNUL ne-a facut sa fim diferiti. Asa a fost cel mai bine!

Cu unii am legat o relatie foarte usor, cu altii mai greu. Cu unii oricat m-am straduit, n-am reusit…

Cum pot justifica ca sunt prieten cu cineva?

Faptul ca servim impreuna o cafea sau ceva nu e o dovada de prietenie. Faptul ca am fost amabili unul cu celalalt intr-o situatie nu ma face sa ma gandesc deja ca suntem prieteni. O discutie simpla nu e o dovada de prietenie. E ceva mai mult de atat… Faptul ca suntem „Prieteni” pe o retea de socializare pe internet nu inseamna ca e si adevarat…

Prietenia nu se declara, prietenia se exprima…!!!

O relatie de prietenie imbogateste pe ambii participanti.

Unii tin la o relatie de prietenie, altii nu.

Ce tip de „prietenie” poate fi intre doua persoane cand intotdeauna unul din ei e …”prietenul pasiv”…???

Prietenul adevarat iti spune adevarul care nu-ti convine sa-l auzi, dar are grija sa te faca sa intelegi ca iti vrea binele. Prietenul e tot timpul cu „cartile pe fata” fata de tine… El „nu stie” sa te minta…

Prietenia se creaza in timp… si … se testeaza in timp…

Am cunoscut persoane despre care am crezut multa vreme ca imi sunt prieteni… dar … am crezut gresit…

Rar de tot gasesc cate … UN PRIETEN… in adevaratul si profundul sens al cuvantului…

Prietenia presupune incredere, stabilitate, loialitate, credinciosie. Asta numesc eu prietenie. 

Imi cunosc PRIETENII! Cu unii din ei ma vad foarte rar dar actiunile demonstreaza de fiecare data ca suntem prieteni…

Multumesc DOAMNE, pentru …. PRIETENI!!!

Imi place sa am … PRIETENI…!!!

–––––––––––

Proverbele lui Solomon 17:17  „Prietenul adevarat iubeste oricand, si in nenorocire ajunge ca un frate.” 

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

