…Onisim cel… „pelerin”…

In bisericile noastre imi este dat sa vad niste „vedete” de doi bani, care n-au nici o treaba cu pocainta…, dar sunt acceptati pentruca … au tupeu si „canta frumos”… Le-a facut cineva niste negative si gata…, sunt pe piata… Canta pe CINEVA pe care nu-l cunosc… TRIST…

Onisim Lungu

Cu Onisim Lungu am facut muzica impreuna cativa ani in cadrul corului de copii al  Bisericii Crestine dupa Evanghelie Bucecea – Botosani.

Un copil simpatic, timid, cuminte… Un copil cu o voce buna.

Parintii  Maura si Filuta m-au primit intotdeauna bine in casa lor! O familie in care m-am simtit totdeauna bine. S-au mutat cu toata familia in Austria de multi ani…. Ei sunt 10 frati: Radu, Teofilia, Florin, Catalin, Andrei, Onisim, Marius, Aura, Timotei, Rudi. (nu sunt sigur ca i-am asezat in ordinea corecta…)

fam. Lungu

L-am urmarit pe Onisim prin muzica pe care a scos-o in spatiul virtual. I-am urmarit gandurile, ideile, sinceritatea cu care se exprima. Admir asta la el… Este „atipic” pentru peisajul evanghelic…

Nu l-ar primi nimeni sa cante in bisericile noastre piesele sale…, pentru … „stil”…  Unele texte din cantecele sale daca ar fi asezate pe niste note muzicale cu … melodii si armonii…, ar deveni foarte cautate la noi….

„PUMN DE TARANA”... si-a pus numele…. Poti gasi toata muzica lui AICI.

Totusi…, cand asculti piesa aceasta, intelegi … CUM GANDESTE… Onisim…

Si-a investit toti banii si energia in muzica.

Stilul care i-a placut lui nu e pe gustul evanghelicilor. Eu am continuat sa-l urmaresc. Am discutat cu el pe diverse teme. Mintea-i merge „brici”…

Multe piese i le-am apreciat. TEXTUL!!! Uneori atat de direct si dur…

Uneori, „l-am tras de urechi” pentru limbaj, temele alese…

L-am incurajat constant sa puna si …. NOTE MUZICALE… la piesele sale.

Important e ca am ramas … PRIETENI…!!!

Draga Onisim, sper sa incepi sa creezi si cantece cu mai multe „note muzicale”… stii tu de care… Intelegi tu … ce vreau sa zic… Doar… ti-am spus…

Sa nu-ti faci griji pentru mine despre… ce vor crede cei mai multi care vor citi aceste randuri ale mele… Sunt „deschis” la minte…!!!

Onisim, continua … SA SCRII MUZICA…

DUMNEZEU SA TE BINECUVANTEZE pe tine si familia ta!

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la …Onisim cel… „pelerin”…

  1. Onisimus Lang spune:

    MULTUMESC, ma bucur ca am ramas prieteni! :))

    Apreciază

  2. petricamoisuc spune:

    eu…, MULTUMESC!

    Apreciază

  3. Onisimus Lang spune:

    Nu eram sigur ca o sa gasesc cuvinte pozitive in articol! :)) dar m-am relaxat dupa ce am citit.

    Apreciază

  4. petricamoisuc spune:

    In viata e bine sa ai „ochiul bun” care … VEDE…!!!

    Apreciază

  5. Anonim spune:

    Dupa titlu, ma asteptam la ceva negativ despre Onisim. Nici nu am vrut sa intru sa citesc, dar am zis, hai sa o vad si pe asta. Cat despre mesajul din piesele lui…trebuie sa facem cumva sa-l bagam cu forta in biserici pt ca nu mai suport predicile din ziua de azi!!!! „Domnu-i bun” se predica, dar viata-i dura si despre ce sa faci in realitate cand viata te face praf si te pune in mijlocul unor circumstante in care iti vezi finalul, nimeni nu spune nimic!

    Apreciază

  6. Teodor Bulzan spune:

    Felicitari, Onisim!

    Apreciază

  7. petricamoisuc spune:

    „Anonim”, frumos spus. Sper ca realizezi ca semeni perfect cu cei pe care-i condamni! Tu nici n-ai citit articolul dar aveai deja o părere – „ceva negativ despre Onisim”.
    Nu poți bagă pe nimeni cu forța in biserica – in cazul relațiilor civilizate. Tu nu-i respecți, ei nu te respecta. Tu nu suporti predica, el nu suporta cântarea… Cine câștiga?
    A cui atitudine e greșita? A ta? A lui? Nici una? Amândouă?

    Apreciază

  8. Simion Ioanas spune:

    Cand ne spune Domnul sa nu ne potrivim chipului veacului acestuia, se refera oare si la muzica sau la ce ?
    Oare acea strategie simpla, biblica, de cucerire a oamenilor pentru Imparatia lui Dumnezeu nu ne mai ajunge azi sau oare biserica primara a facut cumva apel la muzica din locurile rau famate pentru a castiga pe oameni la Hristos?
    Eu m-am intors la Domnul parasind discoteca si-i un paradox ca multi azi vor sa aduca discoteca in biserica. Traim vremuri din urma si ma rog ca Domnul sa ne dea Intelepciune de sus si undelemn, cand o sa vina Mirele sa nu ramanem pe la usi inchise.
    Fiti binecuvantati de Domnul.

    Apreciază

  9. petricamoisuc spune:

    Da, e interesant mesajul… Sunt de acord ca la unii biserica e deja … discoteca… TRIST…

    Apreciază

Lasă un răspuns

