Ai haz astăzi! Vezi să nu-ți treacă!

marele pescarSunt zile si zile. Unele mai bune, altele sunt … diferite…

„In ziua cand nu poti zambi, nu poti fi amabil –  sa nu deschizi pravalia” – e o zicala evereiasca veche. I-am prins „sensul”!

Pe internet, pe „sticla”, la telefon, in viata de zi cu zi intalnesc o gramada  care se dau drept „altii”. Sunt uimit cat de bine pot sa mascheze „persoana reala”. E foarte greu sa-i „citesti”.

Cat de uimit am fost sa cunosc persoane importante care in spatiul public afiseaza un anume fel de a fi prin limbaj si comportament si … ceva TOTAL diferit in privat. Adevarat e acel proverb care spune… ” Fa ce zice, nu fa ce face!”

Pentru mine, partea proasta e ca „sunt nevoit” sa deschid pravalia in fiecare zi… Sotia si copii mei sunt „clienti” zilnici. Ei stiu cel mai bine „cine” si „cum” e  … Petrica…!

Acasa sau in spatiul public, nu ma „pricep” sa-mi ascund emotiile.  Cand sunt calm, se vede. Cand sunt trist, se vede. Cand sunt incantat, se vede. Cand sunt „rosu”, se vede… ca sunt …

– „Ai haz astăzi! Vezi să nu-ți treacă!” – ar spune „unii” care ma cunosc din zile „diferite”… Altii, ar spune…

Imi place foarte mult un psalm al lui DAVID. Ma lupt cu mine sa-mi fie … STIL DE VIATA…! Si … nu e o lupta usoara..

PSALM 131 – O cantare a treptelor. Un psalm al lui David.

1.  Doamne, eu n-am o inima ingamfata, nici priviri trufase, nu ma indeletnicesc cu lucruri prea mari si prea inalte pentru mine.

2. Dimpotriva, sufletul imi este linistit si potolit ca un copil intarcat care sta langa mama sa; da, sufletul meu este ca un copil intarcat.

3. Pune-ti nadejdea in Domnul, Israele, de acum si pana in veac!

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

