Sandu Onucu – 30.981 de … zile si …zile…

UPDATE

Trupul fratelui Sandu Onucu este depus in Biserica Crestina dupa Evanghelie  Dumbraveni. 

  • Miercuri 28 octombrie 2015 – ora 18.00 – slujba de priveghere
  • Joi 29 octombrie 2015 – ora 18.00 – slujba de priveghere
  • Vineri 30 octombrie 2015 – ora 18.00 – slujba de priveghere
  • Sambata 31 octombrie 2015 – ora 12.00 – slujba de inmormantare

––––––––––-

– Ai auzit ca se desfiinteaza cultul baptist? – m-a intrebat cu un ton „special”, atent fiind la reactiile mele…

Fiind oaspete in casa lui, am ezitat sa-i raspund pe masura intrebarii… Nu mi-a mai pus nimeni asa intrebare. Am gandit la intrebare si i-am raspuns…

– N-am auzit! Nu stiu! Stiti ceva?

…Radem amandoi…. apoi continua…

-Daca se desfiinteaza, sa stii ca te primim la noi in biserica! … Daca n-ai alte variante…

-Multumesc! Am sa tin cont de oferta daca cultul baptist se desfiinteaza. – i-am raspuns…

Asa era SANDU ONUCU…, pus pe glume si …lucruri serioase! Numai oamenii foarte modesti si destepti sunt capabili de asa glume tari spuse fara patima si nu cu scop sa ofenseze…!

imageLa finalul unei slujbe de biserica unde a mers sa viziteze pe frati, un tanar „nazdravan”  (ca sa nu-i spun altfel…) l-a intrebat cu un ton ironic:

-Hei, frate Onucu, esti pregatit sa te intalnesti cu Dumnezeu?

– DA, in fiecare zi ma pregatesc sa ma intalnesc cu Domnul. Ma straduiesc…, DAR… sa stii ca eu in viata mea am vazut mai multe piei de miel decat de oaie batrana.., asa ca fii  pregatit…! – i-a raspuns zambind fratele Sandu…

La prima slujba la care am fost la Dumbraveni, m-a prezentat bisericii, apoi m-a intrebat:

– Frate Moisuc, ai venit sa ne canti sau sa ne incanti???

Nu i-am raspuns la intrebare. Am cantat si … am devenit BUNI PRIETENI!

A fost singurul lider de biserica care m-a chemat sa vin de cateva ori la biserica in care era sa invat biserica cum sa cante corect (atat cat ma pricep eu…). Am ezitat, dar apoi am inteles ca vorbea foarte serios. L-am ascultat si am venit. A fost o experienta unica si interesanta pentru mine ca o slujba intreaga sa cantam, se reluam in mod corect cantarea, sa exemplific. Am fost foarte impresionat de faptul ca adunarea isi dadea toata silinta sa invete sa cante corect!

La repetitiile corului de copii pe care le-am avut timp de cativa ani in biserica lor, prezenta era alcatuita din copii ai bisericii 20% , restul de 80% copii din sat…!!! Meritul era al lui Floricica, Lacramioara si Cristina(sotia lui Viorel Onucu).

Am discutat multe lucruri legate de lucrarea Domnului. Era un om serios. De la el puteai sa inveti modestia si statornicia in credinta. Credinta crestina a inteles-o bine, a stiut sa o impartaseasca si altora. Era simplu si pe intelesul tuturor in explicatii. Era foarte aspru cu cei care prin teologie sau traire doreau sa „largeasca” calea Domnului!

L-am iubit si apreciat ca frate in credinta si m-am simtit iubit si apreciat de el.

A fost presbiter in Biserica Crestina dupa Evanghelie din Dumbraveni timp de 40 de ani. S-a implicat mult in proiecte sociale. A construit impreuna cu biserica locala o casa pentru 5 copii orfani.

A muncit in constructii, viata de santier… N-a fost usor… A avut calitati si defecte. A facut lucruri bune si a facut si greseli. A fost si el.., om…

Sandu Onucu s-a născut in zi de joi – 26.03.1931 având ca părinți pe Marioara si Iftimie Onucu din Varatec.

In 6 Februarie 1956 se căsătorește cu Maria Dumbraveanu. Si-au facut casa si au locuit in Dumbraveni-Suceava. Au avut 59 ani si 264 zile de casnicie impreuna…

Domnul i-a binecuvântat cu 15 copii:

  1. Rodica
  2. Floricica
  3. Marcel
  4. Angela
  5. Anisoara
  6. Violeta
  7. Viorel
  8. Ion
  9. Nicu
  10. Lăcrămioara
  11. Petrica
  12. Simona
  13. Sorin
  14. Beniamin
  15. Eugen.

Marti, 27 octombrie 2015, DOMNUL l-a chemat ACASA!

DOMNUL a scris in cartea LUI inainte ca fr. Sandu sa se fi nascut cifra de  30.981 zile pe pamant. Le-a trait pe toate…

Atat… 84 ani si 300 zile…

Fiti binecuvantati si mangaiati de Domnul toti cei din neamul lui ONUCU!

Binecuvantata fie inaintea Domnului amintirea fratelui Sandu!

Acest articol a fost publicat în Articole, Plecat ACASA. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Sandu Onucu – 30.981 de … zile si …zile…

  1. Dumnezeu sa màngâie familia!

    Apreciază

  2. nedelcu daniel spune:

    DOMNUL SA AIBA MILA SI INDURARE PNTRU CEI RAMASI IN URMA SA LE DEA MULA MANGAERE

    Apreciază

  3. Fam.Lupascu Vasile si Silvica. spune:

    Domnul sa va binecuvinteze pe toata familia Onucu,sa va intareasca sa treceti cu bine peste acest moment dureros.

    Apreciază

  4. Nelu Cintean spune:

    …Si noua ne-a placut articolul ,frate Petrica Moisuc!..Frumoasa marturie a unui OM al lui DUMNEZEU,Fratele Sandu Oncu!!
    Mihaela si Nelu Cintean,Sacramento,Ca

    Apreciază

  5. Mario Madrid spune:

    Iubiții Domnului, sunt sigur că dânsul dorește să vă bucurați, știind că dumnealui este acum ,ACASĂ” și mai degrabă curând decât târziu, vă veți reîntâlni !!! Domnul Isus să vă mângâie, să vă întărească, să vă dea pace și nu uitați; ,,Bucurați-vă ! Domnul Isus Vine Curând…!!! ☝ 🎺 ⤴ ⛪ ✞ Fiți iubiți și binecuvântați de Cel ce vine CURÂND să-Și ia Mireasa…!!! ☝ Amin.❤

    Apreciază

  6. SI LA NOI LA CODLEA A FR ONUCU D-L SA MINGAIE FAMILIA INDOLIATA

    Apreciază

Lasă un răspuns

