„RASPUNDE… sa nu se creada intelept…”!!! – Suceava 16.01.2016 – PROTEST –

ISUS - Pastorul cel BUNSambata 16 ianuarie 2016, impreuna cu familia mea, am iesit la Protestul de sustinere pentru familia BODNARIU, carora autoritatile norvegiene le-au luat cei 5 copii ai lor, pur si simplu…

Am fost SOCAT de asa MOD DE ACTIUNE al celor de la Barnevernet…. SOCAT!!!

N-AM SA FIU NICIODATA DE ACORD CU ASA MOD DE ACTIUNE IMPOTRIVA FAMILIEI, INDIFERENT DE CULTURA, RELIGIE, CONTEXT POLITIC.

MARIUS si RUTH BODNARIU trebuie sa fie impreuna cu copiii lor… ELIANA, NAOMI, MATEI, IOAN SI EZEKIEL!!! EI SUNT O FAMILIE! 

NUMAI DUMNEZEU ARE DREPTUL SUPREM DE A JUDECA UN SOT-SOTIE (barbat-femeie) despre modul cum cresc si educa copiii pe care EL i-a ingaduit sa vina in viata acelei familii!!!

Orice PARINTE a gresit cel putin o data in viata fata de copilul sau. Ne corectam, ne cerem iertare de la Dumnezeu si de la copil si mergem inainte. Continuam sa fim PARINTI.

Orice COPIL  a gresit cel putin o data in viata fata de parintele sau. Este ajutat sa se corecteze, este invatat sa-si ceara iertare de la Dumnezeu si de la parintele sau si mergem inainte. Continua sa fie COPILUL nostru.

Atat parintii cat si copii au dreptul la educatie corecta si de calitate, comunicare corecta, disciplinare echilibrata si AU DREPTUL DE A FI IMPREUNA PENTRUCA SUNT O FAMILIE!

Ca se numesc FAMILIA Bodnariu, FAMILIA Nan, FAMILIA …….., TOTI AU DREPTUL SA FIE IMPREUNA, SA FIE … O FAMILIE!

 

Stiam ca NORVEGIA este o tara frumoasa, bogata, curata, cu un popor civilizat. Stiam ca poporul norvegian a fost in trecut un popor care a imbratisat foarte serios valorile crestine. Stiu ca generatia noastra europeana de azi isi submineaza propriile valori. E si cazul Norvegiei.

CUM S-A AJUNS AICI?

Peste tot in lume, modelul a fost acelasi. Au venit  cativa OBRAZNICI care au iesit in public si au aratat cu degetul si pumnul catre DUMNEZEU. Au rostit blasfemii, au insultat pe Dumnezeu, pe poporul sau, Biserica si Biblia. Alti OBRAZNICI au scris carti cu aceeasi tematica. Alti OBRAZNICI au scris muzica pe aceeasi tema. OBRAZNICII au inceput sa-si faca adepti multi. Adeptii au devenit si ei OBRAZNICI. Fiind o minoritate, au inceput sa ceara drepturi!!! AU DEVENIT AGRESIVI IN TOATE. Totul in numele libertatii si al democratiei…

Asa ne-am trezit cu MULTE LUCRURI STRICATE in manualele scolare, in legile tarii, in spatiul public.

NOI, CRESTINII, n-am reactionat. Sau am reactionat tarziu sau gresit.

N-am fost atenti la TERMENII care i-am folosit in manuale, in legi. NEGLIJENTA ne-a adus in punctul in care trebuie sa facem MARI EFORTURI sa corectam in Constitutie definitia corecta a familiei, a educatiei.

…  MAREA NOASTRA GRESEALA…

–––––

Sa revin la ceea ce s-a intamplat sambata la Suceava…

 

M-am bucurat sa vad asa multi credinciosi baptisti, crestini dupa evanghelie fiind alaturi de credinciosii penticostali in aceasta durere a lor si … a noastra…. 

Am iesit sambata la protest pentruca am inteles CORECT cele doua versete din Biblie din cartea Proverbele lui Solomon cap. 26, vers 4 si 5…

„4.Nu raspunde nebunului dupa nebunia lui, ca sa nu semeni si tu cu el.

5. Raspunde insa nebunului dupa nebunia lui, ca sa nu se creada intelept. „

Nu folosi armele , limbajul , manierele nebunului…

FII FOARTE ATENT LA:

  • LIMBAJ
  • GESTURI
  • ACTIUNI
  • ATITUDINE

 

RASPUNDE NEBUNULUI dupa nebunia lui, ca sa nu se creada intelept…. !!! – spune DUMNEZEU…

Ipotesti - BCBaptista - sustinere fam Bodnariu

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la „RASPUNDE… sa nu se creada intelept…”!!! – Suceava 16.01.2016 – PROTEST –

  1. Ionuţ Moldoveanu spune:

    Şi dacă familia Bodnariu erau o familie ortodoxă , aţi mai fi ieşit să protestaţi?

    Apreciază

  2. petricamoisuc spune:

    Afirmatia mea din articol sper sa raspunda „de doua ori” intrebarii dumneavoastra…
    „N-AM SA FIU NICIODATA DE ACORD CU ASA MOD DE ACTIUNE IMPOTRIVA FAMILIEI, INDIFERENT DE CULTURA, RELIGIE, CONTEXT POLITIC.”

    Apreciază

Lasă un răspuns

