CONFRUNTARE cu … NOI…, apoi cu … Barnevernet…

pisica, leu in oglindaDICTATORII pot fi intalniti in familie, in biserica,  in societate, la conducerea unor institutii, armate, state… Sunt „recunoscuti” dupa modul de a actiona si de a lua decizii. Ei nu tin cont de ceilalti. Argumentul lor este… „FACI CUM ITI SPUN EU”. De regula, o sfarsesc rau de tot…

„ORDINUL SE EXECUTA, nu se discuta” – am invatat in armata. Totusi, cand ai in fata ta un nebun care da  „ordine nebune”, CRED CA ELE NU TREBUIE ASCULTATE SI EXECUTATE.

Cred ca unul din cele mai rele lucruri care se pot intampla unei familii, este sa le fie RAPITI copii. Rapitorii pot fi persoane sau institutii. Agresorii pot fi lipsiti de mila, de discernamant, de ratiune.

Ce argumente logice pot sa-mi prezinte cei din Barnevernet pentru actiunea lor fata de copiii familiei BODNARIU??? Ce pericol social reprezinta un sugar??? ANCHETAREA unui copil sub 14 ani in lipsa parintilor e o forma de „democratie”??? Cum este permis ca un copil sa fie ANCHETAT intr-o SCOALA PUBLICA fara ca parintii sa fie de fata intr-o „tara cu democratie” cum e Finlanda???? Abuzuri in numele legii…

Am fost anchetat de securitate in vremea comunismului si stiu cum e sa fii anchetat de oameni care nu cauta ADEVARUL ci doar sunt determinati sa faca din tine ce vor ca tu sa spui „adevarul” pe care-l vor ei…

Am lucrat cu copii in mai multe biserici. Prin MANIPULARE poti scoate ce raspuns iti convine de la orice copil. Copiii au o imaginatie bogata… Sunt prea mici sa inteleaga ca in spatele la ce fac sau spun pot fi urmari dramatice…

Credeti ca daca ar fi stiut fam. Bodnariu prin ce aveau sa treaca si-ar mai fi lasat copiii sa cante cantari crestine in scoala publica??? Sigur, NU!!!

Iată*, Eu vă trimit ca pe nişte oi în mijlocul lupilor. Fiţi dar** înţelepţi ca şerpii şi fără răutate ca porumbeii.” – este invatatura care am primit-o de la DOMNUL ISUS. 

In cadrul unei familii, biserica, scoala, institutie publica pot lucra oameni cu idei si mod de actiune total diferit. Unii sunt OAMENI, altii… orice (oameni in nici un caz)…  Asa a fost si sub vremea comunistilor, asa e si acum.  E mare lucru sa lupti SA FI OM!!!

Am urmarit atent in aceasta perioada actiunile unor personalitati evanghelice legat de cazul familiei Bodnariu.

Unii, au actionat cu mult bun-simt, eleganta in vorbire si atitudini. N-au vorbit orice, oriunde. Au empatizat sincer cu familia Bodnariu. Cu voi ma asociez si eu.

Altii,  au adoptat o atitudine de „razboinici sfinti” in tot acest conflict. Au jignit public pe presedintele tarii, parlament, guvern…, tot ce le-a stat in cale. Au jignit poporul finlandez… Le-am citit articole, i-am ascultat la radio crestin, la televiziune crestina… Oricine a exprimat o opinie diferita de a lor, a fost imediat etichetat cu epitete de „tradator”, „mercenar”, s.a….. (ma astept sa primesc si eu asemenea epitete pentru aceste randuri)

De fapt, am observat ca n-au compasiune pentru DRAMA familiei Bodnariu ci si-au facut din drama acestei familii propria campanie de „imagine publica”… DEZGUSTATOR…

SAMBATA 16 aprilie 2016 de la ora 12.00 intentionez sa merg la „Global Protest Against Barnevernet” de la Suceava.

Sper ca BUNUL-SIMT sa fie prezent la Suceava si in toate locurile unde vor fi aceste intalniri.

EMPATIZATI cu familia BODNARIU…. Lasa la o parte culoarea religioasa sau politica…

DUMNEZEU SA BINECUVANTEZE CU PACE SI REINTREGIRE FAMILIA BODNARIU, NAN … SI TOTI CEI CARE TREC PRIN ACELASI TIP DE SITUATIE…

DUMNEZEU SA NE BINECUVANTEZ – SA FACEM POCAINTA –  UNDE TREBUIE…

 

 

 

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

