Nefericirile…

Daca diavolul ar scrie “fericirile” ele ar suna cam asa: 

  1. Binecuvintati sunt cei prea obositi, prea ocupati, prea neatenti pentru a petrece câteva ore pe saptamâna în partasia fratilor lor crestini – caci ei sunt cei mai buni lucratori ai mei!
  2. Binecuvântati sunt acei crestini care asteapta sa li se ceara si sa li se multumeasca pentru orice fapta – caci eu am trebuinta de ei!
  3. Binecuvântati sunt cei sensibili, care nu mai frecventeaza biserica – caci ei sunt misionarii mei!
  4. Binecuvântati sunt cei ce fac mereu probleme – caci ei sunt copii mei!
  5. Binecuvântati sunt cei nemultumiti si plângareti – caci eu sunt numai ochi si urechi pentru ei!
  6. Binecuvântati sunt cei ce s-au saturat de a-l lor predicator – caci ei nu mai primesc nimic din predicile lui!
  7. Binecuvântati sunt acei membrii ce asteapta sa fie invitati la propria biserica – caci ei sunt parte a problemelor si nu a solutiei!
  8. Binecuvântati sunt cei ce bârfesc – caci ei vor cauza invidia si despartirea placuta mie!
  9. Binecuvântati sunt cei ce se supara repede – caci ei se vor mânia si vor renunta!
  10. Binecuvântati sunt cei ce nu-si aduc darurile la Casa Domnului – caci ei sunt ajutoarele mele!
  11. Binecuvântati sunt cei ce declara ca-l iubesc pe Dumnezeu dar îi urasc pe frati – caci ei vor fi ai mei pe vecie!
  12. Binecuvântat esti si tu care citesti aceste rânduri si te gândesti cum se potrivesc altora si nu tie – caci si tu esti al meu!

 

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Nefericirile…

  1. Pingback: 16 postări în Top 100 WP (31.12.2010) « România Evanghelică

Lasă un comentariu