Laudati pe Domnul- vol. 1,2,3,….. – Negative pentru … cor de copii…

Cu mai multi ani in urma am asistat la o repetitie a unui cor de copii in care mi-a fost dat sa vad un cor de copii si dirijorul lor … negociind cu cel care acompania la orga. Cel de la orga nu a voit sa acompanieze. Pur si simplu. Am empatizat cu acei copii.  Un amestec de MILA si COMPASIUNE…

Acel TRIST episod m-a determinat sa ma gandesc sa fac negative pe care un cor de copii sa le poata canta singuri.

Cand am inceput sa lucrez cu Corul Mixt al Bisericii Crestine Baptiste „Betel” Botosani, am avut sansa de a avea in biserica un OM care a investit foarte muuuuuuuult financiar si afectiv in muzica din biserica, in corul mixt si corul de copii. Au fost ani frumosi si binecuvantati de Domnul cu frumoase rezultate duhovnicesti si muzicale.

Sora MARTA SANDULACHE DARJAN a investit foarte muuuuulti bani intr-o instalatie performanta de sunet pentru biserica. De asemeni a investit multi bani intr-un instrument – Roland XP-80 – la acea vreme „the best” pe piata. Am avut sansa sa pot lua acel instrument acasa intre slujbele bisericii si sa pot lucra negative pentru corul de copii si corul mixt al bisericii. Am inceput sa fac negative la cantari pentru corul de copii al bisericii. Alti dirijori de cor copii m-au rugat sa le dau si lor cantarile facute.

Initial, totul a fost „haotic”… Apoi le-am organizat pe volume. Am inceput sa le dau pe volume…

Pe masura ce lucram, am invatat cum sa le fac mai de calitate… Nevoia…!!!

Laudati pe Domnul - vol. 1,2,3,4,In anii in care am avut acces la instrument am reusit sa scot 4 seturi de cantari pentru cor copii cu titlul „LAUDATI PE DOMNUL” – fiecare set avand 25 cantari.

Un volum cu 25 cantari are tematica „S-a nascut Mesia!”.

Sper sa reusesc sa termin cat de curand si cartea  cu toate partiturile cantarilor…

Am ramas cu un volum de Paste inceput  … 5 cantari..

Volumul 4 e in lucru din ….. 2008 … Atunci am lucrat ultimele negative…

Ultimele negative le-am facut pentru nunta prietenilor mei Simona si Marius Dumitriu in … 16 august  2008! De atunci … am  inotat ca „pestele pe uscat”….

Negativele erau un lucru nou in bisericile din zona noastra din acea vreme.

NU AM PERMIS LA NIMENI SA SCOATA ALBUME CU NEGATIVELE MELE.

NIMANUI NU I-AM DAT ACCEPTUL DE A PUNE NEGATIVELE MELE PE INTERNET.

Si totusi…. s-au gasit cativa „frati binevoitori” care mi-au pus muzica pe net pentru toti. Cum e posibil sa te crezi… „FILANTROP”… cu munca altuia….???

M-am intristat cand am intalnit mai multe cazuri cand unii au facut afaceri cu negativele mele, fara a avea acordul meu. Nici macar nu s-au deranjat sa ma intrebe daca permit acest lucru – inclusiv un „studio crestin celebru” deja cu acest tip de practici in mediul evanghelic.

Unele piese le-am regasit pe posturi de radio, televiziune, youtube… cu diversi interpreti..

Celor de la A.M.E.C. le-am dat permisiunea sa foloseasca negativele mele in lucrarea pe care o fac.

Voi face un SITE OFICIAL cu toate negativele mele. Probabil multi veti avea surpriza sa „aflati” ca folositi de multa vreme muzica lucrata de mine in biserica voastra… Sper sa fi fost cu folos pentru lucrarea Domnului… Mergeti inainte!

S-a nascut Mesia -  vol. 1 Laudati pe Domnul - vol. 3 Laudati pe Domnul - vol. 2 Laudati pe Domnul - vol. 1 Laudati pe Domnul - vol. 1,2,3,4,

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Laudati pe Domnul- vol. 1,2,3,….. – Negative pentru … cor de copii…

  1. Pace!
    Simona, am scris un email pt. dvs.
    Cu bine,

    Apreciază

  2. Simona zice:

    Pace frate Petrică.. de unde as putea sa cumpăr caietele cu cântări + negative?

    Apreciază

  3. Pace!
    Am trimis pe e-mail negativul

    Apreciază

  4. Saulea Felix zice:

    Pace. Sunt din Italia, biserica „Betel” Reggio nell’Emilia, si cu ajutorul Domnului, de anul acesta am incropit un cor mixt la nivelul bisericii noastre. Printre altele, dorim sa laudam pe Domnul cu Psalmul 91 – Doamne, esti ajutorul nostru. Rugamintea mea catre d-voastra este, daca aveti posibilitatea, sa-mi trimiteti pe e-mail negativul (partea orchestrala) de la aceasta cantare. Va multumesc.

    Apreciază

  5. Carmen zice:

    Personal,aceste negative ma ajuta mult in lucrarea cu copiii si cred ca un ajutor mare sunt si aceste caiete f practice.Eu le-am luat direct de la sursa si ma gandesc ca cei care iau din alta parte aceste negtive muncite sau le distribuie fara acordul celui ce le-a facut, incalca niste principii ca sa nu spun ca „fura” munca altora. Poate ca inca mai suntem crestini adevarati care ne respectam si ne pretuim,nu crestini de fatada care doar profita in folosul lor…

    Apreciază

Lasă un comentariu